DISTRIBUIȚI

Prin programul “Fat Burning”, creat de catre antrenoarea Kinga Sebestyen, peste cinci mii de oameni au reusit sa slabeasca. Acest program are in vedere alimentatia, exercitiile cardio, odihna suficienta, si consumul de apa.

Despre Kinga Sebestyen stim ca este o antrenoare celebra de finess si ca datorita ei fenomenul “Kango Jumps” a fost lansat la nivel international.

In continuare va prezint cateva reguli ale antrenoarei de care orice doamna sau domnisoara ar trebui sa tina cont daca doreste sa scape mai repede de grasimea de pe abdomen atunci cand face sport si nu numai.

Aceste reguli sunt:
– Renuntarea totala la zahar;

– Consumul mare de apa. Datorita acestui lucru, se previne depozitarea celulelor grase, fomea este inhibata, iar metabolosmul este ajutat in arderea caloriilor;

– Consumarea legumelor de tip boabe, cum este fasolea, mazarea sau lintea. Acestea au fibre solubile, iar prin consumarea a zece fibre zilnice, se incetineste cu patru procente acumularea de grasimea viscerala;

– Practicarea exercitiilor cardio. Spre deosebire de exercitiile de rezistenta, cele aerobice ard mult mai bine grasimea de pe abdomen. Tot exercitiile aerobice scad nivelul de cortizol, acesta fiind un lucru benefic, pentru ca excesul in privinta hormonului de stres aduna la grasimea din zona abdominala;

– Pentru evitarea transformarii substantelor organice in tesut adipos, trebuie limitat consumul de carbohidrati o data ce seara incepe sa-si faca prezenta;

– Relaxarea trebuie sa aiba un loc important in viata ta, deoarece din cauza anxietatii, nivelul insulinei creste si pofta de mancare grasa ori dulciuri se va instala usor apoi. Asa ca relaxeaza-te daca nu vrei burtica;

– Odihna este un alt factor important. Trebuie sa dormi minim 7-8 ore pe noapte, deoarece organismului ii trebuie timp pentru asimilarea corecta a nutrientilor ca apoi sa poata sa functioneze in parametric normali;

– Nucile si alunele de asemenea pot fi mancate fara teama, deoarece chiar daca sunt bogate in calorii, ele sunt procesate altfel de catre corp si nu exista pericolul de a se depune ca grasime;

– Bauturile alcoolice de orice fel trebuiesc evitate, deoarece ele sunt associate cu crestea hormonului ce conduce grasimea spre abdomen;

– Masajul este de bun augur. O masare corecta a zonei abdominale ajuta, prin caldura, la topirea tesuturilor adipoase.

Acestea fiind spuse, spor la ars grasimi intr-un mod simplu si sanatos!

Comentariii