DISTRIBUIȚI
sursa foto: todoboda.co.ve

Conform unui studiu stiintific, nu toate fructele si legumele pot contribui la mentinerea unei siluete optime, desi acestea sunt considerate sanatoase.
Noul studiu specifica ce alimente trebuie alese ca regimul alimentar sa nu-ti afecteze silueta si sa nu iei in greutate.

Se stie ca alimentele care sunt proaspete si neprelucrate, sunt mai indicate pentru sanatate decat cele care sunt prelucrate. Autorii studiului, timp de patru ani, au analizat obiceiurile alimentare asupra 133 de mii de persoane si rezultatele obtinute confirma ca mancand mai mult, chiar se poate slabi, ceea ce este o veste foarte buna pentru persoanele carora le place mult sa manance dar se abtin ca sa nu-si strice silueta.

CITESTE SI: Sunt un pericol pentru silueta strugurii?

Asadar, aceasta minunata veste dezvaluie ca e suficient sa se consume fructe si legume pentru a-ti pastra silueta, insa nu oricare din acestea.

Dupa cum arata studiul, aceste 13 alimente sunt perfecte pentru silueta si ele sunt:

– Mere
– Pere
– Portocale
– Bace
– Conopida
– Soia
– Tofu
– Morcovi
– Ardei
– Fasole
– Brocoli
– Varza de Bruxelles
– Avocado

In decursul celor patru ani de experiment, cei care au consumat aceste fructe si legume in mod regulat, au luat in greutate cel mai putin.

Aceste alimente recomandate au indicele glicemic foarte scazut si sunt foarte bogate in fibre, ceea ce inseamna ca mai putine calorii sunt consumate, iar senzatia de foame isi face mai rar prezenta.

Studiul care mentioneaza aceste lucruri a fost publicat in revista PLOS Medicine, iar specialistii care au participat la aceasta cercetare stiintifica mentioneaza, de asemenea, ca silueta se mentine usor daca alimentele precizate se consuma cu regularitate, asta in timp ce alimente precum cartofii, mazarea sau porumbul trebuie consumate mai cu limita.

Prin urmare, silueta se mentine usor cu aceste 13 alimente, fara chin, cure sau stres.

Sursa articol: foodstory.stirileprotv.ro

Daca v-a placut acest articol, alaturati-va, cu un LIKE, comunitatii de cititori de pe pagina noastra de Facebook .

Comentariii